+48 531 019 432
kontakt@agileschool.pl

Coaching

Kiedy warto zainwestować w coaching?

Gdy chcesz:

  • poprawić indywidualne wyniki w pracy Twoich pracowników
  • poprawić wydajność pracy Twoich pracowników
  • poprawić jakość pracy Twoich pracowników
  • szybciej rozwijać swoją firmę
  • skuteczniej osiągać zamierzone rezultaty
  • planować karierę i rozwój osobisty Twoich pracowników
  • utrzymać klimat kontynuacji rozwoju pracowników
  • przyspieszyć zmiany organizacyjne
  • zadbać u Twoich pracowników o równowagę między życiem rodzinnym, a pracą

Coaching biznesowy jest procesem – wspólna praca coacha i Klienta przebiega według określonego porządku. Ilość spotkań uzależniona jest od złożoności postawionego celu, najczęściej jest to od pięciu do dziesięciu ok. 90 minutowych sesji, przez okres 3 – 4 miesięcy. Dla podtrzymania motywacji i zaangażowania podczas wprowadzania zmian zalecane są regularne spotkania.

Forma

  • spotkania indywidualne – w siedzibie AgileSchool lub miejscu pracy Klienta
  • spotkania zdalne poprzez Skype
  • rozmowa telefoniczna

Jak wyglądają sesje coachingowe?

  • Pierwsza sesja
    Jest poświęcona zdefiniowaniu celu oraz obszaru pracy z coachem. Cele mogą być opisane formie wyniku mierzonego zadaniami czy osiągnięciami, a także w formie docelowej tożsamości, kompetencjach lub cech związanych z rolą jaką ma pełnić pracownik w firmie.
    Pierwsza rozmowa jest zazwyczaj spotkaniem trójstronnym, podczas którego spotykają się: coach, pracownik mający uczestniczyć w procesie coachingowym (Klient) oraz reprezentant firmy (Sponsor), najczęściej przełożony pracownika objętego coachingiem. Podczas takiego spotkania cele są wyznaczane na podstawie oczekiwań i potrzeb Klienta i Sponsora,
  • Kolejne sesje
    Spotkania, w trakcie których wypracowywane są cele założone w kontrakcie. Zwykle jedno spotkanie trwa nie dłużej niż 1,5 godziny. Pomiędzy sesjami Klient wykonuje zadania coachingowe, których wyniki omawiane są na kolejnych spotkaniach.
  • Sesja podsumowująca
    Jest spotkaniem, w trakcie którego dokonywana jest ocena stopnia realizacji celu założonego  na początku procesu coachingowego.
  • Raport końcowy
    Po spotkaniu podsumowującym coach sporządza raport z przebiegu procesu coachingowego na potrzeby Sponsora.

Korzyści z usługi coachingu

Dla Sponsora

  • Lepsze osiąganie wyznaczonych celów organizacji
  • Wzrost konkurencyjności firmy na rynku
  • Wzmocnienie firmy poprzez wykorzystanie potencjału pracowników
  • Poprawa komunikacji w zespole
  • Twórcza i zmotywowana kadra pracownicza
  • Doskonalenie pracy zespołowej
  • Wzrost identyfikacji pracowników z misją i wizją firmy
  • Wzrost jakości relacji wśród pracowników
  • Wyłonienie liderów
  • Większa integracja z firmą i wzrost postawy lojalnościowej
  • Promowanie samorozwoju pracowników

Dla Klienta

  • Wzrost świadomości, pewności siebie oraz poczucia własnej wartości;
  • Odkrycie własnych możliwości i odkrycie posiadanych talentów;
  • Lepsze wykorzystanie własnych zasobów;
  • Uzyskanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i osobistym;
  • Wzrost motywacji;
  • Ukierunkowanie podejmowanych działań

Coach Anna Konwerska