WykładowcaAnna Konwerska
Czas trwania8 godzin dydaktycznych
CertyfikowanyTak
Cena450 zł
Zapisz się

Zadowolony klient to najlepsza strategia biznesowa. Michael LeBoeuf

Dla kogo

  • Dla farmaceutów obsługujących Klientów w aptece, którzy chcą podnieść swoje umiejętności sprzedażowe
  • Dla kierowników aptek, którzy zarządzają sprzedażą

Cele szkolenia

Uzyskanie praktycznych umiejętności skoncentrowanych na wzroście koszyku produktów sprzedanych:

  • Praktyczne przygotowanie farmaceutów do sprzedaży produktów:
    • zastępczych
    • produktów wspomagających tą samą potrzebę
    • produktów dodatkowych
  • Rozwinięcie umiejętności dostosowania komunikacji do typu Klienta,

Plan szkolenia

  1. Nawiązuj i buduj relację z Klientem,
  2. Zaczaruj Klienta w trakcie rozmowy
    • Magia konwersacji – wiedza, która sprawi, że Twój rozmówca będzie czuł satysfakcję z rozmowy
    • Jakich unikać błędów w komunikacji
    • Wypowiedzi pułapki – czego unikać podczas rozmowy z Klientem
  3. ABC Doradcy Klienta
    • Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz
    • Pytaj i słuchaj – techniki aktywnego zadawania pytań i słuchania
    • Mów językiem korzyści – prezentacja produktu: Cecha – Zaleta – korzyść
    • Pokonaj wątpliwości Klienta – techniki pokonywania obiekcji
    • Zamknij sprzedaż – techniki zamykania sprzedaży
  4. „A może coś w zamian?” – czyli jak oczarować Klienta by kupił produkt zastępczy – warsztat
  5. „Mieć ciastko i zjeść ciastko”, czyli jak sprzedać więcej produktów zaspokajających tą samą potrzebę oraz produkty dodatkowe – warsztat
  6. Dostosuj komunikat do rozmówcy – warsztat

Po szkoleniu zyskasz umiejętności

  • Budowania trwałej relacji z Klientem
  • Prowadzenia rozmowy sprzedażowej
  • Rozpoznania prawdziwych (często ukrytych) potrzeb i wartości Klienta
  • Dostosowania argumentacji do potrzeb Klienta
  • Wykorzystania narzędzi wspierających sprzedaż, dzięki którym wrośnie koszyk produktów sprzedanych

Cena obejmuje

  • udział w szkoleniu
  • materiały dydaktyczne
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • przerwy kawowe

Forma szkolenia

Otwarte: Dla farmaceutów zainteresowanych podniesieniem umiejętności sprzedażowych.  Dbamy o to, by nasze szkolenia były dostosowane do  faktycznych  potrzeb uczestników, dlatego przed szkoleniem przyjmujemy  zgłoszenia od uczestników dotyczące  problem w codziennej pracy w aptece, które rozwiązujemy podczas szkolenia.

Zamknięte: Szkolenie polecamy aptekom, którym zależy na umiejętnym wykorzystaniu  technik sprzedaży i zwiększeniu koszyka produktów na jednym paragonie.  Na Państwa życzenie przeprowadzimy bezpłatną analizę potrzeb i zaproponujemy szkolenia dedykowane specjalnie dla Państwa pracowników.


Szkolenie wyjazdowe dla grup/placówek/organizacji z terenu kraju: skontaktuj się z nami - przygotujemy ofertę pod Twoje oczekiwania.