Techniki sprzedaży w pracy handlowca (praktyczne warsztaty)
Bądź na tyle blisko swoich klientów, aby powiedzieć im czego chcą, zanim sami się na to zdecydują. Steve Jobs Dla kogo Dla... Czytaj więcej
Techniki telefonicznej obsługi klienta z elementami technik sprzedaży
Klienci nie oczekują, że będziesz idealny. Oczekują, że rozwiążesz ich problem, gdy coś pójdzie źle. Donald Porter Dla kogo Dla Firm, które budują... Czytaj więcej
Techniki bezpośredniej obsługi klienta
Ludzie mogą zapomnieć co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli. Maya Angelou Dla... Czytaj więcej
Techniki obsługi klienta w rejestracji i recepcji
Nigdy nie masz drugiej okazji do zrobienia pierwszego wrażenia. Will Rogers Dla kogo? Dla Przychodni Medycznych Dla Firm prowadzących usługi hotelarskie Dla kandydatów... Czytaj więcej
JAK ZACHOWAĆ SIĘ WOBEC OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Dla kogo? Jak zachowywać się wobec osoby z niepełnosprawnością to szkolenie dedykowane: Dla firm, placówek oświatowych, urzędów, którym zależy integracji społecznej osób... Czytaj więcej
Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Liczba użytkowników mediów społecznościowych w Polsce ciągle rośnie. Stały się one ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Obecność firmy w mediach społecznościowych wpływa... Czytaj więcej
Profesjonalny Handlowiec (2-dniowe warszaty)
Handlowcy to najbardziej poszukiwani pracownicy na rynku pracy. Bez względu na to, czy Twoja firma rozpoczyna działalność, czy rozwija swoją ofertę, umiejętna prezentacja... Czytaj więcej
Zespół Aspergera
Udział w szkoleniu Zespół Aspergera pomoże Ci rozwiązać większość Twoich kłopotów w pracy z uczniem z Autyzmem. W trakcie szkolenia dowiesz się:... Czytaj więcej
Autystyczne Spektrum Zaburzeń ASD
Udział w tym szkoleniu pomoże Ci rozwiązać większość Twoich kłopotów w pracy z uczniem z Autyzmem. W trakcie szkolenia dowiesz się: Jak... Czytaj więcej