WykładowcaAnna Las
Data05 lipca 2018 - 23 sierpnia 2018
Czas trwania6 godzin dydaktycznych
MiejsceGdańsk, Olsztyn
CertyfikowanyTak
Cena600 zł450 zł
Zapisz się

Liczba użytkowników mediów społecznościowych w Polsce ciągle rośnie. Stały się one ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Obecność firmy w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na wzrost rozpoznawalności marki i wyróżnienie się wśród konkurencji.

Dla kogo?

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które nie miały jeszcze styczności z promocją firmy w mediach społecznościowych albo dopiero zaczynają. Rekomendujemy je wszystkim chcącym wykorzystać ogromny i cały czas rosnący potencjał mediów społecznościowych.

Szczególnie zapraszamy:

  • właścicieli firm, osobiście prowadzących działania marketingowe,
  • osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy
  • kandydatów do pracy w działach marketingu
  • rozpoczynających pracę w dziale marketingu

Plan szkolenia:

Część 1: Media społecznościowe

  1. Omówienie podstawowych platform (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn)
  2. Podstawowe założenia tworzenia strategii komunikacji w mediach społecznościowych
  3. Dostosowanie komunikacji do charakteru działalności
  4. Case studies – przykłady dobrze zrealizowanych kampanii / prowadzonych stałych działań na wybranych platformach
  5. Kryzysy w mediach społecznościowych – jak im zapobiegać?
  6. Narzędzia wspierające prowadzenie działań w mediach społecznościowych

Część 2: Facebook

  1. Zakładanie i obsługa profilu firmowego
  2. Jakiego rodzaju treści lubi moja grupa docelowa? Statystyki Facebooka
  3. Algorytm Facebooka i umiejętna dystrybucja treści
  4. Konkursy na Facebooku
  5. Bezpłatna i płatna promocja
  6. Facebook Ads – możliwości narzędzi reklamowych

Po szkoleniu zyskasz umiejętności

  • wykorzystywania potencjału mediów społecznościowych w promocji marki
  • prowadzenia profilu firmowego zgodnie z obraną strategią
  • samodzielnego prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych na Facebooku
  • dobierania treści w komunikacji, interesujących dla Twojej grupy docelowej

Cena obejmuje

  • udział w szkoleniu
  • materiały dydaktyczne
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • przerwy kawowe

Nadchodzące szkolenia otwarte

Gdańsk 5 lipca
Olsztyn 10 lipca
Gdańsk 7 sierpnia
Olsztyn 23 sierpnia

Forma szkolenia

Otwarte: Dla osób, które chcą zdobyć nowe kompetencje i rozpocząć pracę w deficytowym na rynku zawodzie specjalisty ds. marketingu i PR. Poziom szkolenia dostosowujemy do doświadczeń uczestników.

Zamknięte: Dla firm, którym zależy na dopasowaniu optymalnych kanałów komunikacji do ich biznesu. Dla najlepszego dopasowania szkolenia do profilu działalności i specyfiki produktowej – przed rozpoczęciem szkolenia zapewniamy bezpłatny audyt profilu klienta.


Szkolenie wyjazdowe dla grup/placówek/organizacji z terenu kraju: skontaktuj się z nami - przygotujemy ofertę pod Twoje oczekiwania.