WykładowcaAnna Konwerska
Data18 lutego 2018
Czas trwania8 godzin dydaktycznych
MiejsceGdańsk, Al.Grunwaldzka 99/101
CertyfikowanyTak
CenaGdańsk 450 zł
Zapisz się

Nigdy nie masz drugiej okazji do zrobienia pierwszego wrażenia. Will Rogers

Dla kogo?

  • Dla Przychodni Medycznych
  • Dla Firm prowadzących usługi hotelarskie
  • Dla kandydatów na pracownika rejestracji i recepcji

Cel szkolenia

Uzyskanie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta:

  • Praktyczne przygotowanie do bezpośredniej obsługi Klienta i reprezentowania firmy
  • Nabycie umiejętności:
    • komunikacji w zależności od typu Klienta
    • telefonicznych rozmów z Klientami
    • rozwiązywania problemów w kontakcie z trudnym klientem
  • Praktyczne przygotowanie pracowników do pisania służbowych korespondencji

Plan szkolenia

  1. Nawiązuj i buduj relację z Klientem
  2. Jak aktywnie słuchać – techniki aktywnego słuchania
  3. Jakiego Klienta możesz spotkać w swojej pracy – typy Klientów
  4. Dostosuj komunikat do rozmówcy – warsztat
  5. Wypowiedzi pułapki – czego unikać podczas rozmowy z Klientem
  6. Zaczaruj Klienta przez telefon – profesjonalna rozmowa telefoniczna:
    • Etapy rozmowy
    • Magia konwersacji – wiedza, która sprawi, że Twój rozmówca będzie czuł satysfakcję z rozmowy
    • Jakich błędów w komunikacji unikać
  1. „Co autor miał na myśli” – profesjonalna korespondencja z Klientem
    • Szybka i dobra odpowiedź – to znaczy jaka?
    • Układ i treść wiadomości e-mail
    • Pisz z głową – jakich błędów w korespondencji unikać
  2. „Mieć ciastko i zjeść ciastko”, czyli jak radzić sobie w trudnych rozmowach z Klientem

Po szkoleniu zyskasz umiejętności

  • budowania relacji z Klientem
  • aktywnego słuchania Klienta
  • skutecznej komunikacji z trudnym Klientem
  • pisania profesjonalnej korespondencji
  • telefonicznej rozmowy z Klientem

Cena obejmuje

  • udział w szkoleniu
  • materiały dydaktyczne
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • przerwy kawowe

Forma szkolenia

Otwarte: Dla osób, które chcą zdobyć nowe kompetencje i rozpocząć pracę jako pracownik rejestracji i recepcji  lub podnieść swoje obecne kompetencje. Poziom szkolenia dostosowujemy do doświadczeń uczestników.

Zamknięte: Dla firm, którym zależy na profesjonalnym podejściu do Klienta, tak by Klient poczuł się ważny a pracownicy rejestracji i recepcji potrafili budować trwałe relacje z Klientem . W celu najlepszego dopasowania szkolenia do profilu działalności – przed rozpoczęciem szkolenia zapewniamy bezpłatny audyt profilu firmy.

 


Szkolenie wyjazdowe dla grup/placówek/organizacji z terenu kraju: skontaktuj się z nami - przygotujemy ofertę pod Twoje oczekiwania.