
Nigdy nie masz drugiej okazji do zrobienia pierwszego wrażenia. Will Rogers
Dla kogo?
- Dla Przychodni Medycznych
- Dla Firm prowadzących usługi hotelarskie
- Dla kandydatów na pracownika rejestracji i recepcji
Cel szkolenia
Uzyskanie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta:
- Praktyczne przygotowanie do bezpośredniej obsługi Klienta i reprezentowania firmy
- Nabycie umiejętności:
- komunikacji w zależności od typu Klienta
- telefonicznych rozmów z Klientami
- rozwiązywania problemów w kontakcie z trudnym klientem
- Praktyczne przygotowanie pracowników do pisania służbowych korespondencji
Plan szkolenia
- Nawiązuj i buduj relację z Klientem
- Jak aktywnie słuchać – techniki aktywnego słuchania
- Jakiego Klienta możesz spotkać w swojej pracy – typy Klientów
- Dostosuj komunikat do rozmówcy – warsztat
- Wypowiedzi pułapki – czego unikać podczas rozmowy z Klientem
- Zaczaruj Klienta przez telefon – profesjonalna rozmowa telefoniczna:
- Etapy rozmowy
- Magia konwersacji – wiedza, która sprawi, że Twój rozmówca będzie czuł satysfakcję z rozmowy
- Jakich błędów w komunikacji unikać
- „Co autor miał na myśli” – profesjonalna korespondencja z Klientem
- Szybka i dobra odpowiedź – to znaczy jaka?
- Układ i treść wiadomości e-mail
- Pisz z głową – jakich błędów w korespondencji unikać
- „Mieć ciastko i zjeść ciastko”, czyli jak radzić sobie w trudnych rozmowach z Klientem
Po szkoleniu zyskasz umiejętności
- budowania relacji z Klientem
- aktywnego słuchania Klienta
- skutecznej komunikacji z trudnym Klientem
- pisania profesjonalnej korespondencji
- telefonicznej rozmowy z Klientem
Cena obejmuje
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne
- imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
- przerwy kawowe
Forma szkolenia
Otwarte: Dla osób, które chcą zdobyć nowe kompetencje i rozpocząć pracę jako pracownik rejestracji i recepcji lub podnieść swoje obecne kompetencje. Poziom szkolenia dostosowujemy do doświadczeń uczestników.
Zamknięte: Dla firm, którym zależy na profesjonalnym podejściu do Klienta, tak by Klient poczuł się ważny a pracownicy rejestracji i recepcji potrafili budować trwałe relacje z Klientem . W celu najlepszego dopasowania szkolenia do profilu działalności – przed rozpoczęciem szkolenia zapewniamy bezpłatny audyt profilu firmy.