WykładowcaAnna Konwerska
Data07 czerwca 2018
Czas trwania8 godzin dydaktycznych
MiejsceGdańsk, Al.Grunwaldzka 99/101
CertyfikowanyTak
Cena600 zł
Zapisz się

Bądź na tyle blisko swoich klientów, aby powiedzieć im czego chcą, zanim sami się na to zdecydują. Steve Jobs

Dla kogo

  • Dla Firm, które budują lub restrukturyzują dział handlowy oraz strategię sprzedaży
  • Dla kandydatów na przedstawicieli handlowych, również dla osób bez doświadczenia w zakresie sprzedaży.

Cele szkolenia 

Uzyskanie praktycznych umiejętności sprzedaży produktów skoncentrowanych na rozwiązaniach:

  • Praktyczne przygotowanie handlowców do sprzedaży produktów:
    • produktów wspomagających tą samą potrzebę
    • produktów dodatkowych
  • Rozwinięcie umiejętności dostosowania komunikacji do typu Klienta
  • Poznanie własnego stylu komunikowania się

Plan szkolenia

  1. Część 1: Ja handlowiec  Część teoretyczna
    1. Cechy dobrego sprzedawcy
    2. Techniki sprzedaży
    3. Etapy wizyty handlowej
    4. Struktura rozmowy sprzedażowej

    Część 2: Ja i kompetencje handlowe  Część praktyczna oparta na aranżowanych rozmowach handlowych oraz ich analizie.

    1. Przygotowanie do rozmowy handlowej
    2. Otwarcie rozmowy handlowej
    3. Potrzeby i motywy klientów
    4. Skuteczna argumentacja i język korzyści w prezentacji oferty
    5. Pokonywane obiekcji i wątpliwości klienta
    6. Domykanie sprzedaży

     

Po szkoleniu zyskasz umiejętności

  • Budowania trwałej relacji z Klientem
  • Prowadzenia rozmowy sprzedażowej
  • Rozpoznania prawdziwych (często ukrytych) potrzeb i wartości Klienta
  • Dostosowania argumentacji do potrzeb Klienta
  • Wykorzystania narzędzi wspierających sprzedaż, dzięki którym wzrośnie koszyk produktów sprzedanych

Cena obejmuje

  • udział w szkoleniu
  • materiały dydaktyczne
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • przerwy kawowe

Forma szkolenia

Otwarte: Dla osób, które chcą zdobyć nowe kompetencje i rozpocząć pracę w deficytowym na rynku zawodzie przedstawiciela handlowego. Poziom szkolenia dostosowujemy do doświadczeń uczestników

Zamknięte: Dla firm, którym zależy na dopasowaniu optymalnych technik sprzedaży do ich biznesu. Dla najlepszego dopasowania szkolenia do profilu działalności i specyfiki produktowej – przed rozpoczęciem szkolenia zapewniamy bezpłatny audyt profilu klienta.

Nadchodzące szkolenia otwarte

Techniki sprzedaży w pracy handlowca Olsztyn 11 kwietnia 2018
Techniki sprzedaży w pracy handlowca Elbląg 24 kwietnia 2018
Techniki sprzedaży w pracy handlowca Koszalin 9 maja 2018
Techniki sprzedaży w pracy handlowca Bydgoszcz 18 maja 2018
Techniki sprzedaży w pracy handlowca Gdańsk 7 czerwca 2018

Szkolenie wyjazdowe dla grup/placówek/organizacji z terenu kraju: skontaktuj się z nami - przygotujemy ofertę pod Twoje oczekiwania.