WykładowcaAnna Konwerska
Data19 czerwca 2018 - 13 listopada 2018
Czas trwania8 godzin dydaktycznych
MiejsceGdańsk, Toruń, Elbląg, Olsztyn, Bydgoszcz, Włocławek, Słupsk
CertyfikowanyTak
Cena600 złod czerwca do sierpnia 450 zł
Zapisz się

Klienci nie oczekują, że będziesz idealny. Oczekują, że rozwiążesz ich problem, gdy coś pójdzie źle. Donald Porter

Dla kogo

  • Dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, pragnących rozwinąć swoją firmę
  • Dla Firm, które budują lub restrukturyzują dział telemarketingu
  • Dla kandydatów na telemarketera
  • Dla przedsiębiorców, którzy zarządzają sprzedażą przez telefon

Cele szkolenia

 Uzyskanie praktycznych umiejętności telemarketingowych:

  • Praktyczne przygotowanie pracowników do telemarketingu
  • Nabycie umiejętności:
    • zarządzania rozmową sprzedażową
    • prowadzenia rozmowy telemarketingowej
    • rozwiązywania problemów w kontakcie z trudnym klientem
  • Rozwinięcie umiejętności dostosowania komunikacji do typu Klienta

Plan szkolenia

  1. Nawiązuj i buduj relację z Klientem
  2. Zaczaruj Klienta w trakcie rozmowy telefonicznej
    • Magia konwersacji – wiedza, która sprawi, że Twój rozmówca będzie czuł satysfakcję z rozmowy
    • Jakich unikać błędów w komunikacji
    • Wypowiedzi pułapki – czego unikać podczas rozmowy z Klientem
  3. ABC Telemarketera – step by step rozmowy telesprzedażowej
    • Przed rozmową – Przygotowanie do rozmowy sprzedażowej
    • Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz
    • Pytaj i słuchaj – techniki aktywnego zadawania pytań i słuchania
    • Mów językiem korzyści – prezentacja produktu Cecha – Zaleta – Korzyść
    • Pokonaj wątpliwości Klienta – techniki pokonywania obiekcji
    • Zamknij sprzedaż – techniki zamykania sprzedaży
  4. Sygnały zakupowe od Klienta – po czym poznasz, że klient zainteresował się produktem
  5. „Mieć ciastko i zjeść ciastko”, czyli jak radzić sobie w trudnych rozmowach z Klientem
  6. Jakiego Klienta możesz spotkać w swojej pracy – typy Klientów
  7. Dostosuj komunikat do rozmówcy – warsztat

Po szkoleniu zyskasz umiejętności

  • budowania relacji z Klientem
  • aktywnego słuchania Klienta
  • przełamywać obiekcje i wątpliwości Klienta
  • rozmowy telemarketingowej
  • dostosowywać rozmowę pod styl Klienta

Cena obejmuje

  • udział w szkoleniu
  • materiały dydaktyczne
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • przerwy kawowe

Forma szkolenia

Otwarte: Dla osób, które chcą zdobyć nowe kompetencje i rozpocząć pracę w deficytowym na rynku zawodzie telemarketera lub podnieść swoje obecne kompetencje. Poziom szkolenia dostosowujemy do doświadczeń uczestników.

Zamknięte: Dla firm, którym zależy na dopasowaniu optymalnych technik telemarketingu do ich biznesu. W celu najlepszego dopasowania szkolenia do profilu działalności i specyfiki produktowej – przed rozpoczęciem szkolenia zapewniamy bezpłatny audyt profilu klienta.

Nadchodzące szkolenia otwarte

Gdańsk 19 czerwca 2018 promocyjna cena 450 zł
Toruń 26 czerwca 2018 promocyjna cena 450 zł
Włocławek 10 lipca 2018 promocyjna cena 450 zł
Elbląg 28 sierpnia 2018 promocyjna cena 450 zł
Bydgoszcz 18 września 2018
Gdańsk 02 października 2018
Słupsk 13 listopada 2018

Szkolenie wyjazdowe dla grup/placówek/organizacji z terenu kraju: skontaktuj się z nami - przygotujemy ofertę pod Twoje oczekiwania.