WykładowcaAnna Konwerska
Data13 marca 2018
Czas trwania8 godzin dydaktycznych
MiejsceGdańsk, Al. Grunwaldzka 99/101
CertyfikowanyTak
CenaGdańsk 450 zł
Zapisz się

Klienci nie oczekują, że będziesz idealny. Oczekują, że rozwiążesz ich problem, gdy coś pójdzie źle. Donald Porter

Dla kogo

  • Dla Firm, które budują lub restrukturyzują dział telemarketingu
  • Dla kandydatów na telemarketera
  • Dla przedsiębiorców, którzy zarządzają sprzedażą przez telefon

Cele szkolenia

 Uzyskanie praktycznych umiejętności telemarketingowych:

  • Praktyczne przygotowanie pracowników do telemarketingu
  • Nabycie umiejętności:
    • zarządzania rozmową sprzedażową
    • prowadzenia rozmowy telemarketingowej
    • rozwiązywania problemów w kontakcie z trudnym klientem
  • Rozwinięcie umiejętności dostosowania komunikacji do typu Klienta

Plan szkolenia

  1. Nawiązuj i buduj relację z Klientem
  2. Zaczaruj Klienta w trakcie rozmowy telefonicznej
    • Magia konwersacji – wiedza, która sprawi, że Twój rozmówca będzie czuł satysfakcję z rozmowy
    • Jakich unikać błędów w komunikacji
    • Wypowiedzi pułapki – czego unikać podczas rozmowy z Klientem
  3. ABC Telemarketera – step by step rozmowy telesprzedażowej
    • Przed rozmową – Przygotowanie do rozmowy sprzedażowej
    • Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz
    • Pytaj i słuchaj – techniki aktywnego zadawania pytań i słuchania
    • Mów językiem korzyści – prezentacja produktu Cecha – Zaleta – Korzyść
    • Pokonaj wątpliwości Klienta – techniki pokonywania obiekcji
    • Zamknij sprzedaż – techniki zamykania sprzedaży
  4. Sygnały zakupowe od Klienta – po czym poznasz, że klient zainteresował się produktem
  5. „Mieć ciastko i zjeść ciastko”, czyli jak radzić sobie w trudnych rozmowach z Klientem
  6. Jakiego Klienta możesz spotkać w swojej pracy – typy Klientów
  7. Dostosuj komunikat do rozmówcy – warsztat

Po szkoleniu zyskasz umiejętności

  • budowania relacji z Klientem
  • aktywnego słuchania Klienta
  • przełamywać obiekcje i wątpliwości Klienta
  • rozmowy telemarketingowej
  • dostosowywać rozmowę pod styl Klienta

Cena obejmuje

  • udział w szkoleniu
  • materiały dydaktyczne
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • przerwy kawowe

Forma szkolenia

Otwarte: Dla osób, które chcą zdobyć nowe kompetencje i rozpocząć pracę w deficytowym na rynku zawodzie telemarketera lub podnieść swoje obecne kompetencje. Poziom szkolenia dostosowujemy do doświadczeń uczestników.

Zamknięte: Dla firm, którym zależy na dopasowaniu optymalnych technik telemarketingu do ich biznesu. W celu najlepszego dopasowania szkolenia do profilu działalności i specyfiki produktowej – przed rozpoczęciem szkolenia zapewniamy bezpłatny audyt profilu klienta.


Szkolenie wyjazdowe dla grup/placówek/organizacji z terenu kraju: skontaktuj się z nami - przygotujemy ofertę pod Twoje oczekiwania.