+48 531 019 432
kontakt@agileschool.pl

DLA PLACÓWEK FINANSOWYCH

„On the job training” – czyli szkolenie na stanowisku pracy

Ta forma szkolenia jest dedykowana dla placówek finansowych w miejscu pracy, dzięki temu modelowi pracy zyskasz:

  • Indywidualne podejście szkoleniowe dla Twojego pracownika skoncentrowane na rozwiązaniach
  • Nie tracisz pracownika z miejsca pracy – jednocześnie pracownik będzie wykonywał swoje obowiązki i podnosił kwalifikacje przy doświadczonym trenerze
  • Bezpośrednią i natychmiastową weryfikację efektów podczas szkolenia
  • Twoi pracownicy będą pracowali z doświadczonym trenerem
  • Dzięki wprowadzanym zmianom w obsłudze Klienta i sprzedaży przez Twoich pracowników szybko zauważysz wzrost efektywności sprzedaży.

Szkolenia grupowe dla pracowników placówki bankowej

Proponujemy szkolenia zamknięte dopasowane pod indywidualną potrzebę pracowników placówek bankowych. Dzięki tej formie zyskasz:

  • Przeszkolenie większej grupy pracowników w tym samym czasie
  • dostosowany zakres merytoryczny
  • odpowiednio dobrane metody szkoleniowe pod grupę

Nasze propozycje mogą być dowolnie modyfikowane pod Państwa potrzeby. Proponujemy tematy do pracy z Twoimi pracownikami:

SKONCENTROWANA NA ROZWIĄZANIACH SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA W INSTYTUCJI FINANSOWEJ

TELEFONICZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BANKOWYCH SKONCENTROWANA NA ROZWIĄZANIACH DLA KLIENTA

 

 

 

 

 

 

 

Skontaktuj się z nami – stworzymy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb szkoleniowych


Jak poprawnie powinien przebiegać proces sprzedaży usług finansowych?

Jeśli chcesz zbadać w jakim zakresie możesz rozwijać  umiejętności Twoich pracowników w zakresie jakości obsługi klientów w sektorze bankowym wykonaj arkusz oceny doradcy przy jego stanowisku.

Arkusz oceny doradcy możesz pobrać tutaj


Metody prowadzenia szkoleń

Szkolenia AgileSchool są prowadzone metodą warsztatową. Podstawowe treści dotyczące wiedzy przekazywane są w formie prezentacji. Doskonalenie umiejętności odbywa się poprzez aktywne metody szkoleniowe:

  • ćwiczenia zespołowe, w parach i indywidualne – pozwalają przećwiczyć i utrwalić zdobytą wiedzę
  • dyskusja moderowana – pozwala na uzupełnienie wiedzy poprzez prezentowanie różnych stanowisk
  • symulacje grania roli – nagrania na dyktafon oraz nagrania na kamerę, dzięki czemu utrwalamy wypracowaną zmianę, a Twoi pracownicy po obejrzeniu nagrania otrzymują informację zwrotną od doświadczonego trenera
  • case study – studium przypadku dzięki któremu szerzej analizujemy pojedyncze przypadki i wypracowujemy gotowe rozwiązania dla Twojej placówki
  • testy interpersonalne – dzięki którym uczestnicy poznają siebie i motywacje Klientów do zakupu produktów bankowych
  • gry szkoleniowe – dzięki którym uczestnicy aktywizują siebie i utrwalają zdobytą wiedzę.

Szkolenia prowadzi Anna Konwerska

Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w międzynarodowych korporacjach, gdzie zajmowała się szkoleniem doradców w strukturach sprzedażowych oraz obsługą Klientów. Aktywny trener biznesowy i akredytowany Coach ICF na poziomie ACC. Podczas szkoleń wykorzystuje indywidualne talenty i predyspozycje uczestników, które pomagają im w realizacji określonych celów.

Certyfikaty

CERTYFIKAT Coach CoachWise

CERTYFIKAT CCEU

Credential_Certificate (ACC)

Certyfikat Facet 5